خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/19 - 14:28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی خبر داد

اختصاص 60 هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان هامون جهت احداث مسکن برای طرح نهضت ملی

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده 60 هکتار از اراضی منابع طبیعی واقع در سه راهی جزینک شهرستان هامون جهت احداث مسکن برای متقاضیان این طرح قرار گرفت.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده 60 هکتار از اراضی منابع طبیعی واقع در سه راهی جزینک شهرستان هامون جهت احداث مسکن برای متقاضیان این طرح قرار گرفت امیدوارم این اقدام برای جوانان و خانوارهای متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هر چه زودتر به خانه دار شدن آنها منتج شود.



وی افزود: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی داشتم که در این مشکلات عدیده مردم سیستان در حوزه فرآورده های نفتی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: از مواردی که در این نشست مطرح شد می توان به احداث جایگاه سی ان جی در حوزه سیستان، رفع مشکلات سهمیه بنزین خودروها و جایگاه های سوخت در سیستان، رفع مشکل سوخت کامیون ها و ماشین آلات سنگین عمرانی و همچنین تدبیر جهت توزیع به موقع سهمیه نفت سفید خانوارها حوزه سیستان اشاره کرد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 359677
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار